Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Побудова графіків функцій засобами мови С

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Захист інформації

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
ЗІ-31

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ „ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” ІКТА Кафедра Захист інформації З В І Т До лабораторної роботи №3 з курсу: „ Програмування комп’ютерної графіки ” на тему: „ Побудова графіків функцій засобами мови С# ” Львів – 2012 Мета роботи : набути практичних навиків в складанні програм для побудови графіків функцій за допомогою засобів мови С#. Завдання: Ознайомитися з методами побудови графіків функцій на екрані монітора комп’ютера. Вивчити основні процедури мови С# для виведення тексту в графічному режимі. Написати програму, яка будує в середині екрану систему координат XY і на ній графік функції Y=F(X), використовуючи графічні оператори мови С#, якщо аргумент або параметр змінюється на проміжку [a;b] з кроком h. N% Функція Інтервал Крок  18  x=[1;20] h=0.01   Текст програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Tao.OpenGl; using Tao.FreeGlut; using Tao.Platform.Windows; namespace Лабораторна3 { public partial class Form1 : Form { double ScreenW, ScreenH; // розміри вікна private float devX; private float devY; private float[,] GrapValuesArray; // масив, котрий буде зберігати значенняx,y точок графіка private int elements_count = 0; // кількість елементів в масиві // прапорець, що означає, що масив із значеннями координат графіка поки що не заповнений private bool not_calculate = true; /* номер комірки масиву, з якого будуть узяті координати для червоної крапки для візуалізації текучого кадра*/ private int pointPosition = 0; float lineX, lineY; // допоміжні змінні для побудови ліній від курсора миші до координатних осей float Mcoord_X = 0, Mcoord_Y = 0; // теперішні координати курсора миші public Form1() { InitializeComponent(); AnT.InitializeContexts(); } // функція обробник події таймера private void Pointingrap_Tick(object sender, EventArgs e) { if (pointPosition == elements_count - 1) pointPosition = 0; // переходимо до початкового елемента Draw(); pointPosition++; } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) {// ініціалізація бібліотеки glut Glut.glutInit(); // ініціалізація режиму екрану Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE); // установка кольору очищення екрану (RGBA) Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); Gl.glViewport(0, 0, AnT.Width, AnT.Height); // активація проекційної матриці Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); // визначення параметрів настройки проекції, залежно від розмірів сторінелементаOnGl. if ((float)AnT.Width <= (float)AnT.Height) { ScreenW = 30.0; ScreenH = 30.0 * (float)AnT.Height / (float)AnT.Width; Glu.gluOrtho2D(0.0, ScreenW, 0.0, ScreenH); } else { ScreenW = 30.0 * (float)AnT.Width / (float)AnT.Height; ScreenH = 30.0; Glu.gluOrtho2D(10.0, 80.0 * (float)AnT.Width / (float)AnT.Height, -25.0, 55.0); } devX = (float)ScreenW / (float)AnT.Width; devY = (float)ScreenH / (float)AnT.Height; // установка об'єктно-видової матриці Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); // старт лічильника, що відповідає за старт функції візуалізації сцени Pointingrap.Start(); } // обробка руху миші над елементомOnGl private void AnT_MouseMove(object sender, MouseEventArgs e) { Mcoord_X = e.X; // ...
Антиботан аватар за замовчуванням

20.04.2012 00:04

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини